Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Μια ανασκόπηση της χρονιάς Κάπου εδώ...




Η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα. Όταν άρχιζα αυτήν την ιντερνετική γωνία, απλά ήθελα έναν χώρο να συμμαζέψω τις σκέψεις μου. Τα χαρτιά χάνονται εύκολα ενώ εδώ θα μπορούσα να γυρίζω πίσω σε ότι έγραψα, ανά πάσα στιγμή. Και με κάποιον τρόπο πέρασαν 2,5 χρόνια και κάτι..

Το 2014 λοιπόν, ήταν η τρίτη χρονιά του blog, περιείχε 26 κείμενα και σίγουρα ένα μεγάλο κομμάτι των σκέψεών μου. Από τα αποτυπώματα της δολοφονίας Φύσσα μέχρι την απεργία πείνας του Ρωμανού. Είχε τα αληθινα μου καλοκαίρια και τους χειμώνες μου συμπικνωμένους σε λίγες γραμμές. Είχε τις συνεντεύξεις πολλών φίλων (Χνάρια, Giota Sunshine, Radical, Psyclinic, brak και Skitsofrenis).

Σε αυτήν την χρονιά έδωσα αρκετό χώρο στις κοινωνικές και πολιτικές μου σκέψεις αλλά άφησα και μια γωνιά για τα βινύλια και για τις σκόρπιες προτάσεις, που μου ερχόντασαν στο κεφάλι στην μέση ταξιδιών. Πάντα όταν πάνω μου δεν είχα τίποτα για να τις σημειώσω.

Το 2014 είχε και το ενωμένο Hip hop τους, τα ψέματα και την υποκρισία τους που με έκανε να πω σε όλους όσα ένιωθα. Τότε που το Blog μετετράπηκε σε ένα ιδιότυπο forum -ευτυχώς- για λίγες μέρες.

Όπως και να έχει, σας ευχαριστώ όλους και ιδιαίτερα εσάς που μου δίνεται κίνητρα να σκαλίζω όσα βλέπω και μετά να γράφω..

2 σχόλια: