Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Όποιος πιστεύει στην θανατική ποινή...



Όταν ήμουν εννέα χρονών με απέβαλαν από το σχολείο. Ήταν η τιμωρία επειδή άρπαξα έναν συμμαθητή μου, άρχισα να τον στριφογυρίζω και στο τέλος τον πέταξα στο τσιμεντένιο δάπεδο. Ήρθε ασθενοφόρο για να τον πάει στο νοσοκομείο και χρειάστηκε να σταματήσει μές στο προαύλειο για να τον πάρει με φορείο.
Την άλλη μέρα με ανάγκασαν να σταθώ δακτυλοδεικτούμενος μπροστά σε ολόκληρο το σχολείο, ενώ ο διευθυντής μας έβγλαλε ένα λόγο σχετικά με τα καλό και το κακό προτού με στείλει σπίτι μου καταντροπιασμένο.
Το πιο θλιβερό απ' όλα είναι ότι ούτε που άγγιξα το παιδί. Το είχε τραυματίσει ο καλύτερος μου φίλος, ο Τζίμι. Εγώ μαζί με ένα άλλο αγόρι παρακολούθησα τον Τζίμι να αρπάζει το παιδί απο το χέρι και να το φέρνει βόλτες γύρω γύρω, μέχρι που εκείνο ζαλίστηκε τόσο, ώστε δεν μπορούσε να σταθεί όρθιο, και όταν το άφησε, το παιδί φάνηκε να απογειώνεται και στη  συνέχεια προσγειώθηκε με το κεφάλι. Δεν υπήρχε κακή πρόθεση, ήταν απλά κάτι ηλίθιο. Παρ' όλα αυτά, ο Τζίμι ήταν μεγαλόσωμος τύπος για την ηλικία του και μπορούσε να γίνει πολύ πειστικός. Όταν λοιπόν καταλάβαμε ότι το παιδί δεν σηκωνόταν, ο Τζίμι έπεισε το άλλο παιδί να πεί ότι το έιχα κάνει εγώ. Ο μοναδικός άλλος μάρτυρας ήταν το ίδιο το θύμα που έκανε μια εβδομάδα να ανακτήσει τις αισθήσεις του.
Προσπάθησα πολλές φορές να εξηγήσω ότι δεν το είχα κάνει εγώ, αλλά οι άλλοι δύο επέμεναν στην εκδοχή τους. Τελικά, η μητέρα μου γύρισε και μου είπε με φαρμακερό ύφος πως θα έπρεπε να είχα τα κότσια να παραδεχθώ ότι είχα άδικο και πως η άρνηση μου να αναλάβω την ευθύνη της πράξης μου με έκανε ακόμα πιο σιχαμένο.
Ύστερα απ΄αυτό, το βούλωσα.
Το παιδί έπαθε κάταγμα κρανίου και υπέφερε απο νοητικές δυσκολίες. Δεν μπορούσε να θυμηθεί πως είχαν συμβεί τα πράγματα και έκανε πολύ καιρό να γυρίσει σχολείο.
Νομίζω ότι ήμουν τυχερός που έμαθα από τόσο νωρίς ότι δεν έχει να προσπαθείς να κάθεσαι φρόνιμα. Έτσι κι αλλιώς, θα σε τιμωρήσουν για κάτι που δεν έκανες. Οι άνθρωποι παρεξηγούν διαρκώς.
Όποιος πιστεύει στην θανατική ποινή, πρέπει να εκτελεστεί. 
                                                                                            
                                                                                                        banksy

1 σχόλιο:

  1. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που, αφού εκτελέστηκε ο θανατοποινήτης, αποδείχθηκε ότι ήταν αθώος... Τι να πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή